مجلة عالية

بسمة بوسيل تنهي الجدل وتعلن عودتها إلى زوجها تامر حسني “متهورة علشان بحبك” (صور)

0 1٬459

أعلنت مصممة الأزياء المغربية بسمة بوسيل صلحها مع زوحها الفنان تامر حسني وعودة العلاقات بينهما مرة إخرى إلى طبيعتها بعدما أثار الزوجين الجدل على مواقع التواصل الإجتماعي بخبر إنفصالهما بسبب الغيرة حسب مقربين من الثنائي .

بسمة بسمة ردة على مصالحة زوجها لها برسالة نشرتها عبر حسابها الشخصي على موقع “إنستغرام “، قالت فيها : ” فعلا إتهورت بس عشان بحبك” .

وكان الفنان المصري تامر حسني صالح زوجته بسمة بوسيل برسالة رومانسية طويلة قال فيها : ” “بسمة حبيبتي للأسف إنتي مفكرتيش كويس، وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلى اللي عرفتيني وحبتيني بيها، إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة، المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك، إنتي حبيبتي وأم ولادي، أنا ضهرك وسندك مهما حصل”.

وتابع تامر : “بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير، ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا، طب حتى يكلمه الأول، إيه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو في زيارة رحيمة ما بينهم، وياريتها مشكلة أصلاً، ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كده للاسف إنتي عارفة إن فيه ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت، ومش هنخلص منهم، بس إنتي اللي هتخلصي من فكرة إنك تسمعيهم مع إنك ماكنتيش كده”.

وختم رسالته بالقول : “مش عيب إن الإنسان يغلط ويتعلم، وأنا ياما علمتك ولسه هعلمك، بينا حب غالي وحياة كريمة وأولادنا وبيتنا أغلى ما فيها، ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا، يارب متهورة بس بحبك”.

اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك هنا للحصول على آخر الأخبار والتحديثات والعروض الخاصة التي يتم تسليمها مباشرة إلى صندوق الوارد الخاص بك.
يمكنك إلغاء الاشتراك في أي وقت
اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.