مجلة عالية

زوجة شقيق طارق العريان تهاجمه : ” أصالة أفضل زوجاتك وإنت وعائلتك لا تستحقها” (صور)

0 38٬557

دخلت غادة العريان زوجة شقيق المخرج الفلسطيني طارق العريان على خط أزمة الأخير مع طليقته الفنانة السورية أصالة نصري ودافعت غادة بقوة عن أصالة بعدما تعرضت الأخيرة لهجوم قاسي من طليقة العريان الأولى وأم إبنه “عمر “. وذلك في منشور قالت فيه : ” إنتي يا هالة بتكلمي على إبنك طب خلي عندك دم انتي اللي عمرك رمياه وضيعتيه وجايه تتهمي اللي كانت مراة ابوه والتحريض اللي دايما كنتي بتحرضيه عليها واللي كنتي بتعمليه نسيتي ان كنتي ناسيه افكرك” ،

وتابعت زوجة شقيق العريان : ” اصالة اول ماتجوزت طارق حاولت تصاحبك عشان خاطر عمر وانتي عملتي ايه واحدة زيك بوظت نفسية إبنها وجايه دلوقتي تتكلمي انا مراة أخو طارق غاده فكراني وياما شوفنا منك ومن اللي بتعمليه أصالة اشرف وأحسن ست طارق اتجوزها لكن هو مالوش في الطيب نصيب كان لازم يفضل معاكي عشان إنتي زيه مش واحده زي اصالة ” .

وأضافت : ” لمي نفسك يا هاله وأوعي تنسي نفسك وتحاولي تشهري نفسك على حساب اشرف وأطيب واحن قلب في الدنيا اصاله وهي كانت حرام في عيله العريان لو خايفة وزعلانه على ابنك جربي كده هو هايرضي يجي يعيش معاكي ؟ ” .

وكانت هالة العتال زوجة طارق العريان الأولى وأم إبنه ” عمر ” شمتت في اصالة عبر منشور لها على حسابها على فايسبوك قالت فيه : ” دي أول مره ممكن أرد فيها الصوره قاسية عليكي ،طيب انا لما كنت بشوف الف صوره ،وابني مش موجود فيها،يا تري احساسي كان ايه ؟ كان كتر من قاسي كان مقهور ،طيب لما كنتي بتكتبي العايله وابني مش موجود فيها ،احساسه هو كان ايه ؟ اولادك عندهم اب ، أيمن الذهبي حي يرزق ،لكن ابني كان عنده اب واحد بس ،وللاسف مش حقدر اقول تفاصيل ،طيب لما كنا بنحاول نتكلم كان ردك ايه ،يا تري قاسي ، ولا حنون ذي ما إنتي دلوقت ، الجواز والحب والعشره في تفاصيل محديش يقدر يعرفها ،طيب مفكرتيش في يوم من الأيام ان ممكن الأب يشتري ابنه اللي من دمه ،ويرفض الظلم ،طيب مفكرتيش ان في نفسيت ولد ،ممكن تدمر ، طيب دلوقت أولادك زعلانين من الكسره ،طيب يتكلموا معه ليه لحد دلوقت ، أرجوكي كفايه في أولاد وأنا من حقي أدافع عن ابني اللي نفسيته بقيت مش حلوه ،من كتر الحرب علي ابوه ،كفايه ،بعد الانفصال اللي كنت بتمني استمرار ليكم وربنا يشهد عليه ،بس ده نصيب”.

اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك هنا للحصول على آخر الأخبار والتحديثات والعروض الخاصة التي يتم تسليمها مباشرة إلى صندوق الوارد الخاص بك.
يمكنك إلغاء الاشتراك في أي وقت
اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.