مجلة عالية

صور لأول مرة من خطوبة ياسمين صبري الأولى نشرها والدها: “اتجوزت من دون علمي”

0 1٬145

عاد الدكتور أشرف صبري والد الفنانة المصرية ياسمين صبري مجددا لمهاجمة إبنته وتكذيب تصريحاتها الأخيرة بخصوص تخليه عنها منذ طفولتها وهذه المرة من خلال نشره مجموعة من الصور لها من خطوبتها الأولى وتواجده بجانبها عبر حسابه على موقع التواصل الإجتماعي فايسبوك أرفقها بمنشور طويل كتب فيه: “بعد ما سمعت أكاذيب بنتي اللي ربيتها في بيتي وكانت صاحبة البيت وعندها شغالة وقدرت تطعن أبوها في ضهره؟ أصدقاءنا كانوا بييجو البيت وبيشوفوها ولما كبرت جيبتلها عربية، ياريت الناس اللي بيعرفونا وجم بيتنا يردو ويقولو ياسمين كانت عايشة في بيتي إزاي في كل مراحلها وازاي إتخطبت وعملتلها أجمل حفلة ودي صورها “.

وأضاف: “الكذب ده بيبرر بالنسبة لها عدم بالنسبة لها سبب عدم حضورها فرح أخوها ولو أب إهتم بفرح إبنه وزعلان إن اخواته ماجوش مش حيهتم ببنته ؟ أنا عملت لها حياة كريمة راقية ومحترمة وماكنتش فاكر إن الرد حيكون كده والسر اللي الناس ما تعرفوش إنها اتطلقت من الراجل المحترم الدكتور ده بسبب أمها لأنه حكالي وقالي أمها خربت بيتنا”.

وتابع: “وأتجوزت من ورايا وبدون علمي بعد التربية اللي عملتهالها وعشان كده أنا مش معترف بجوازها اللي من ورا ضهري ده وحسبي الله ونعم الوكيل”.

عاد
اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك هنا للحصول على آخر الأخبار والتحديثات والعروض الخاصة التي يتم تسليمها مباشرة إلى صندوق الوارد الخاص بك.
يمكنك إلغاء الاشتراك في أي وقت
اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.