مجلة عالية

هنا الزاهد تتعرض للتحرش من مجموعة من الرجال في الشارع والفيديو إنتشر

0 2٬741

تعرضت الفنانة المصرية الشابة هنا الزاهد للتحرش من قبل مجموعة من الشباب كانو يحاولون اللحاق بها في أحد شوارع القاهرة ويتحرشون بها لفظيا لكن سرعان ما فروا هاربين بعدما حملت هاتفها وبدأت بتصويرهم .

ونشرت هنا الزاهد مقطع الفيديو الذي يوثق لحظة تعرضها للتحرش عبر حسابها الخاص على أنستغرام وعلقت قائلة : “رجالة أهم ، أنا دلوقتي في العربية ، الفيديو اللي أنتم شفتوه في الأول لرجالة بشنبات قاعدين في عربية نص نقل كانوا بيجروا ورايا بقالهم 5 دقائق وبيتحرشوا بالكلام وعاملين يكسروا عليا وكانو بيجروا عليا ، و أول ما طلعت الموبايل جريوا زي الفأران أو كلاب بمعنى أصح ، فاكرين لو بنت لوحدها هتحاف وتقعد تجري .. لا أنا ما بخافش دول ناس مش محترمة ، طلعي تليفونك ومتسكوتيش عن حقك “.

View this post on Instagram

@wiglogic وثقت الفنانة هنا الزاهد لحظة تعرضها للتحرش والمضايقات من أحد السائقين بسيارة نصف نقل أثناء قيادتها سيارتها، موضحة أن السائق وأصدقاؤه استمروا لمدة 5 دقائق فى توجيه كلمات سيئة لها وهربوا فور قيامها تسجيل الواقعة بكاميرا هاتفها. ونشرت الفنانة هنا الزاهد، عبر ستورى حسابها بموقع إنستجرام، فيديوهات خلال ملاحقتها لسيارة نصف نقل، وعلقت قائلة: "متحرشين بيخبوا وشهم وبيجروا لما صورتهم". وأظهر الفيديو بعض الأفراد يجلسون على سيارة نصف نقل، وقالت هنا الزاهد: "رجالة أهم، أنا دلوقتى في العربية، الفيديو اللى أنتم شوفتوه الأول لرجالة بشنبات قاعدين في عربية نص نقل كانوا بيجروا ورايا بقالهم 5 دقائق وبيتحرشوا بالكلام وعاملين يكسروا عليا وكانوا بيجروا عليا، أول ما طلعت الموبايل جريوا زى الفران لأنهم فعلا زى الفئران أو كلاب بمعنى أصح، فاكرين لو بنت لوحدها في العربية هتخاف وتقعد تجرى". وأوضحت: "لا أنا مابخافش دول ناس مش محترمة وماتسكتيش على حقك وحق يتجاب دلوقتى عادى جدا وعاوز أقول لأى بنت في عربيتها ماتخفيش طلعى موبايلك وصوريهم هيجروا زى الجبناء وماتسكتيش على حقك". . ‎ويق لوجيك @wiglogic شركة شعر طبيعي ١٠٠% موقعهم بأمريكا والوحيدين اللي منتجاتهم مرخصه ضمن المعايير الأمريكية للجوده??❤ ‎يوصلون لجميع انحاء العالم ? ‎موقعهم www.wiglogic.com وتقدرون تزورون اكاونتهم عالانستغرام?????? @wiglogic @wiglogic @wiglogic @wiglogic @wiglogic " #بيفور_الكويت#بيفور_اند_افتر #الكويت#بيفور_اند_افتر#بيفور#بيفور_الكويت#بيفور#بيفور_الكويت#بيفور_اليمن#بيفور_السعوديه#الكويت#السعوديه#قطر#الخليج_السعوديه_الامارات#البحرين#عمان#اليمن#الاردن#مشاهير#مشاهير_العرب#احلام_الشامسي#احلام#بيفور_غير_شكل

A post shared by Bee4andafter_kw ?? (@bee4andafter_kw) on

اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك هنا للحصول على آخر الأخبار والتحديثات والعروض الخاصة التي يتم تسليمها مباشرة إلى صندوق الوارد الخاص بك.
يمكنك إلغاء الاشتراك في أي وقت
اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.