مجلة عالية

ياسمين عز: “أول ما تتجوزي حطي كرامتك في الدرج.. الراجل من حقه يمسك تليفون مراته زي ما هو عايز وهي مش من حقها”

0 350

تواصل الإعلامية المصرية ياسمين عز إطلاق العديد من التصريحات المثيرة للجدل حول رأيها في العلاقات الزوجية كان آخرها حديثها عن المشاكل الزوجية خلال تقديمة حلقة لبرنامجها “كلام الناس” والذي يذاع عبر قناة mbc مصر قائلة: “ليه معظم الستات بتتغير بعد الجواز؟ أعرف ستات لما أزواجهم يروحوا الشغل ولا يعبروهم، وكأن لسان حالها يقول له المركب اللي تودي طبيعي بعد كده إن الراجل لما يروح الشغل ويلاقي وحدة بتبتسم له يعجب بيها ، وترجعوا تسألوا الراجل عينها زايغة ليه؟ “.

وتابعت : “ماهو شايف بوز أدي كده طول النهار قدامه أول ميرجع جوزها للبيت بدل ما تسأله عملت إيه النهاردة، بتبقى قاعدة قمطة دماغها إيدي وجعاني والعيال تعبوني، مش قادرة أتكلم ، ليه لما حد يجي من أهلك الولائم تشتغل والأصناف والأشكال تظهر ، وفي الأيام العادية مفيش حاجة بتتعمل للراجل الشقيان اللي طالع عينه، فين الأيالم لما كانت الست تدي لجوزها الجزء الكبير من الفرخة وتأكل بقيتها هي والعيال”.

وأضافت ياسمين مقدمة نصائحها للسيدات: “الراجل من حقه يمسك تليفون مراته زي ما هو عايز والست مش من حقها.. اللي موجود في الجواز المحبة ، أول ما تتجوزي تحطي كرامتك في الدرج”.

تصريحات ياسمين عز أثارت الكثيلر من الجدل على مواقع التواصل الإجتماعي حيث تعرضت للعديد من الإنتقادات من قبل السيدات اللواتي أكدن أن تصريحات الأخيرة ما هي إلا محاولتها لتصدر الترند وإثارة الجدل من حولها فين حين أيدها آخرون مشيدين بكلامها والذي يصب في صالح الأسر ويعزز الألفة والمحبة بين الأزواج حسب رأيهم

اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك هنا للحصول على آخر الأخبار والتحديثات والعروض الخاصة التي يتم تسليمها مباشرة إلى صندوق الوارد الخاص بك.
يمكنك إلغاء الاشتراك في أي وقت
اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.