مجلة عالية

ندى الكامل تنتقد تداول صور قبلاتها مع الفيشاوي: “حياتي فيها إنسان ميحبش كده أبدا”

0 21٬248

بعدما شبهت عدد كبير من المواقع الإخبراية العربية ظهور نجمة تلفزيون الواقع كورتني كارداشيان وخطيبها ترافيس باركر وهما يقبلان بعضهما على السجادة الحمراء في حفل توزيع جوائز الأوسكار 2022 بتصرفات أحمد الفيشاوي مع طليقته ندى الكامل خلال ظهورهما في المهرجانات خرجت الأخيرة عن صمتها منتقدة الحديث عن علاقتها السابقة مؤكدة أن تلك الفترة من حياتها إنتهت بشكل نهائي وبدأت مرحلة جديدة من خلال منشور عبر حسابها على أنستغرام قالت فيه: “خلاص بقي.. وعيب كده.. دي دلوقت منطقة اعراض.. والحياة دي خلصت وراحت.. وانا ست مشيت ب ادبي واحترامي”.

وأضافت الكامل: “ملوش لزوم اخبار زي دي بعد شهور من الإنفصال.. مش كل شويه حد هيضايقني بحاجة زي دي… انا بتضايق وبحس اني كأني مخدتش قرار ان الناس تنسانيوكأني معملتش حاجة ولا حاولت جاهدة اني امشي واختار الراحة ولو مش هممكوا أنا الرجاء المحافظة على اللي حوالينا وأن في شخص أو في ناس لما بيشوفوا الكلام ده بيزعلوا لأنه فات وأنا قفلت عليه وبدأن حياة وصفحة جديدة وحب وراحة كنت بتمناها”.

وتابعت: “الرجاء الحفاظ على اختياري وتبعاته .. ومرة تانية حياتي فيها إنسان ميحبش كده أبدا وانا ممنونه ليه إنه تخطي الحاجز ده .. بلاش خوض في اللي عده وكان بإرادتي اني اعديه .. ودي مش اول مرة أشوف الحاجة دي بعدي كتي بس لازم وقفة شوية أنا مبقتش مادة إعلامية ولا بحاول أكون”.

اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك في نشرتنا الإخبارية
اشترك هنا للحصول على آخر الأخبار والتحديثات والعروض الخاصة التي يتم تسليمها مباشرة إلى صندوق الوارد الخاص بك.
يمكنك إلغاء الاشتراك في أي وقت
اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.